Verzending & Retournering

Verzending

De bestelling wordt direct in behandeling genomen en wordt in de regel dezelfde dag verzonden, mits u op een werkdag of op zondag voor 18:00 uur besteld heeft. Bestellen op zaterdag = maandag in huis. Na verzending ontvangt u direct een bevestigingsmail met Track & Trace code zodat u uw bestelling kunt volgen.

Wij verzenden onze pakketten aangetekend met PostNL en DPD binnen Nederland. Zo bent u verzekerd van correcte afhandeling.

Verzendkosten
Vanaf €10 – €38,99: €3,95
Vanaf €39: GRATIS!

Diepvriesproducten vragen een speciale vorm van verzending om de kwaliteit volledig te kunnen waarborgen. Hiervoor vragen wij altijd een toeslag van €3,95 voor verzending en waarborging van kwaliteit.

Retournering

Is er iets niet in orde of heeft u een ondeugdelijk product ontvangen wat niet aan uw eisen en onze afspraken voldoet? Wij lossen het graag voor u op. Neemt u alstublieft contact met ons op en wij doen altijd ons uiterste best samen met u tot een goede oplossing komen.

Wilt u uw bestelling retourneren? Dat kan natuurlijk ook. Laat dit alstublieft uiterlijk 30 dagen na ontvangst van het pakketje aan ons weten, bijvoorbeeld per mail of via het contactformulier. Indien mogelijk ontvangen wij graag de reden, zodat wij onze dienstverlening in de toekomst kunnen verbeteren.

Stuurt u ons eenvoudig een e-mail op klantenservice@petshome.nl met als titel: Retour (ordernummer) en de artikelen die u retour wilt sturen, zodat wij dit correct kunnen verwerken. Na het aanmelden heeft u 30 dagen de tijd om het pakketje op te sturen. Het is tenslotte van belang dat u ons een bericht stuurt als het pakketje onderweg is. De verzend- en retourkosten vergoeden wij alleen als u een ondeugdelijk product hebt ontvangen. Anders zijn deze voor eigen rekening.

U ontvangt het retourbedrag binnen enkele dagen en uiteraard altijd binnen 14 dagen na aanmelding van de retournering terug op dezelfde wijze waarop de betaling is verricht, mits het pakketje gearriveerd is en de artikelen in goede staat zijn. Let op: incomplete en/of geopende artikelen die onverkoopbaar zijn worden niet vergoed evenals retourpakketten die niet zijn aangemeld.

Let op: het adres van ons retourencentrum wijkt af van ons kantooradres. Bij het retourneren naar het verkeerde adres zijn wij genoodzaakt de pakketkosten te verrekenen met het aankoopbedrag.

Het consumentenretourrecht is niet van toepassing op zakelijke orders.