Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen bij onze klantenservice.

Uw bestelling wordt direct in behandeling genomen. In de meeste gevallen geldt: voor 17.00 uur besteld = de volgende bezorgdag in huis. Na verzending ontvangt u direct een bevestigingsmail met Track & Trace code zodat u uw bestelling kunt volgen.

Let op: voor diepvries kan dit in sommige gevallen een dag langer duren. Dit omdat wij moeten garanderen dat PostNL uw pakket binnen 24 uur aflevert om de kwaliteit te kunnen waarborgen.

De verzendkosten die wij hanteren hangt af van de producten en/of hoeveelheid die u besteld.

Verzendkosten Nederland
Tot €15: €6,95
€15 – €39: €3,95
Vanaf €39: GRATIS!

Diepvriesproducten vragen een speciale vorm van verzending om de kwaliteit volledig te kunnen waarborgen.
Klik hier voor de verzendkostentabel van diepvriesartikelen.

Verzendkosten Duitsland
Tot €75: €5,95
Vanaf €75: €3,95

Verzendkosten België
Tot €75: €4,95
Vanaf €75: €2,95

Zodra uw pakket is ontvangen door PostNL krijgt u vanuit ons een e-mail met de track & trace code. Hiermee kunt u zeer eenvoudig uw pakket volgen waar deze op dit moment is en wanneer deze bij u wordt bezorgd. Easy!

Let op: de mail met de Track & Trace code wordt verstuurd met als afzender ‘PetsHome.nl’. Het kan gebeuren dat deze in uw SPAM box belandt. Houd deze dus goed in de gaten. Nadat uw pakket is ontvangen van PostNL krijgt u ook vanuit hen een mail met Track & Trace.

Voor de actuele betaalmogelijkheden: klik hier.

Nee, deze is niet aanwezig. Uit concurrentieoogpunt en efficiency is het niet mogelijk om de laagste prijs te garanderen met een fysieke winkel. Om deze reden verkopen wij alleen online.

Zeker. Een afwijkend leveradres kunt u invullen tijdens het bestellen. Ook kan het nog als u uw Track&trace code heeft ontvangen d.m.v. de PostNL app.

Wij streven ernaar om bestellingen die zijn geplaatst voor 17:00 uur de volgende dag te leveren. Zodra uw pakket ons magazijn verlaat ontvangt u van ons een Track&trace code om uw pakket te volgen.

Zeker. Voor alle spelregels kunt u terecht op de pagina ‘Verzending & Retournering’.

Natuurlijk kan het altijd een keer voorkomen dat u het verkeerde artikel heeft besteld.

Wij zullen altijd ons best doen om je daarin te helpen. Je hebt hier echter wel onze hulp nodig. Vanwege het volledig geautomatiseerde systeem is het niet mogelijk om zelf een bestelling te annuleren. Dit is uitsluitend telefonisch mogelijk, waarbij wij binnen 10 minuten na het plaatsen van uw bestelling de order nog kunnen tegenhouden. Na het verstrijken van de 10 minuten is uw order al ingepakt en aangemeld bij PostNL.

NB. Houd er rekening mee dat annuleren uitsluitend telefonisch kan tijdens openingstijden. Buiten onze openingstijden kunnen wij helaas uw order niet annuleren.

Wij hanteren de wettelijke norm van 14 dagen na aflevering van uw pakket. Hierbij mag u verwachten dat u een deugdelijk product geleverd krijgt die aan alle eisen en afspraken voldoet. Toch niet tevreden? Geen probleem! Wij helpen u graag. Binnen de garantie en een ondeugdelijk product rekenen wij geen retourkosten. Vermeld altijd wel even uw ordernummer zodat wij u sneller van dienst kunnen zijn.

Op onze website staat bij elk product aangegeven wat de actuele levertijd is. Ook staat er aangegeven wat de actuele voorraad is.

Uw artikelen worden zorgvuldig ingepakt en uiterst voorzichtig verzonden door PostNL of DPD. Toch iets niet goed gegaan? Schroom niet om ons een e-mail te sturen op klantenservice@petshome.nl of het contactformulier in te vullen.

Wij leveren in Nederland, België en Duitsland. Wilt u naar een ander land verzenden? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden op klantenservice@petshome.nl.

Nee, uit concurrentieoogpunt en efficiency is dit niet mogelijk. Wij hebben het proces zo ingericht dat dit zo efficiënt mogelijk gebeurt om de kosten en dus ook de prijzen laag te houden.