Nee, uit concurrentieoogpunt en efficiency is dit niet mogelijk. Wij hebben het proces zo ingericht dat dit zo efficiënt mogelijk gebeurt om de kosten en dus ook de prijzen laag te houden.
Veelgestelde vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Uw bestelling wordt direct in behandeling genomen. In de meeste gevallen geldt: voor 17.00 uur besteld = de volgende bezorgdag in huis. Na verzending ontvangt u direct een bevestigingsmail met Track & Trace code zodat u uw bestelling kunt volgen.
Let op: voor diepvries kan dit in sommige gevallen een dag langer duren. Dit omdat wij moeten garanderen dat PostNL uw pakket binnen 24 uur aflevert om de kwaliteit te kunnen waarborgen.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten die wij hanteren hangt af van de producten en/of hoeveelheid die u besteld.
Let op: voor diepvries zijn wij genoodzaakt een extra toeslag te rekenen van €9,95 per bestelling.
Verzendkosten Nederland
Tot €39: €4,95
Vanaf €39: gratis!
Verzendkosten Belgie & Duitsland
Voor pakketten naar het buitenland vragen wij €5,95 per bestelling.
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Zodra uw pakket is ontvangen door PostNL krijgt u vanuit ons een e-mail met de track & trace code. Hiermee kunt u zeer eenvoudig uw pakket volgen waar deze op dit moment is en wanneer deze bij u wordt bezorgd. Easy!
Let op: de mail met de Track & Trace code wordt verstuurd met als afzender ‘PetsHome.nl’. Het kan gebeuren dat deze in uw SPAM box belandt. Houd deze dus goed in de gaten. Nadat uw pakket is ontvangen van PostNL krijgt u ook vanuit hen een mail met Track & Trace.
Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?
Voor de actuele betaalmogelijkheden: klik hier.
Is er een fysieke winkel van PetsHome.nl?
Nee, deze is niet aanwezig. Uit concurrentieoogpunt en efficiency is het niet mogelijk om de laagste prijs te garanderen met een fysieke winkel. Om deze reden verkopen wij alleen online.
Kan ik mijn pakket ook ergens anders laten afleveren dan thuis?
Zeker. Een afwijkend leveradres kunt u invullen tijdens het bestellen. Ook kan het nog als u uw Track&trace code heeft ontvangen d.m.v. de PostNL app.
Hoe kan ik zien wanneer mijn pakket wordt bezorgd?
Wij streven ernaar om bestellingen die zijn geplaatst voor 17:00 uur de volgende dag te leveren. Zodra uw pakket ons magazijn verlaat ontvangt u van ons een Track&trace code om uw pakket te volgen.
Kan ik 1 of meerdere producten retourneren?
Zeker. Voor alle spelregels kunt u terecht op de pagina ‘Verzending & Retournering’.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Vanwege het volledig geautomatiseerde systeem is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren. Uw bestelling wordt direct in verwerking gezet, ingepakt en afgegeven bij PostNL om naar u te verzenden.
Uiteindelijk toch niet tevreden met uw bestelling? Laat het ons weten en wij helpen u met retourneren.
Welke garantietermijn wordt er gehanteerd?
Wij hanteren de wettelijke norm van 14 dagen na aflevering van uw pakket. Hierbij mag u verwachten dat u een deugdelijk product geleverd krijgt die aan alle eisen en afspraken voldoet. Toch niet tevreden? Geen probleem! Wij helpen u graag. Binnen de garantie en een ondeugdelijk product rekenen wij geen retourkosten. Vermeld altijd wel even uw ordernummer zodat wij u sneller van dienst kunnen zijn.
Waar kan ik terecht met een vraag, retour, klacht of een andere opmerking?
U kunt ons altijd mailen op [email protected] of het contactformulier invullen.
Welke producten zijn op voorraad en welke hebben een langere levertijd?
Op onze website staat bij elk product aangegeven wat de actuele levertijd is. Ook staat er aangegeven wat de actuele voorraad is.
Hoe verzenden jullie mijn pakket(ten)?
Uw artikelen worden zorgvuldig ingepakt en uiterst voorzichtig verzonden door PostNL of DPD. Toch iets niet goed gegaan? Schroom niet om ons een e-mail te sturen op [email protected] of het contactformulier in te vullen.
In welke landen leveren jullie?
Wij leveren in Nederland, België en Duitsland. Wilt u naar een ander land verzenden? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden op [email protected].