Veelgestelde vragen

Voordat u een vraag stelt via onze klantenservice, is de kans aanwezig dat andere klanten reeds dezelfde vraag hebben gesteld. Hieronder staan de veelgestelde vragen en wellicht zit uw vraag er al tussen voor een snel antwoord!

De bestelling wordt direct in behandeling genomen. Wij verzenden doorgaans binnen 24 uur. Na verzending ontvangt u direct een bevestigingsmail met Track & Trace code zodat u uw bestelling kunt volgen.

De verzendkosten die wij hanteren hangt af van de producten en/of hoeveelheid die u besteld.

Verzendkosten Nederland
Tot €15: €6,95
€15 – €39: €3,95
Vanaf €39: GRATIS!

Diepvriesproducten vragen een speciale vorm van verzending om de kwaliteit volledig te kunnen waarborgen.
Klik hier voor de verzendkostentabel van diepvriesartikelen.

Verzendkosten Duitsland
Tot €75: €5,95
Vanaf €75: €3,95

Verzendkosten België
Tot €75: €4,95
Vanaf €75: €2,95

Zodra uw pakket is ontvangen door PostNL krijgt u vanuit ons een e-mail met de track & trace code. Hiermee kunt u zeer eenvoudig uw pakket volgen waar deze op dit moment is en wanneer deze bij u wordt bezorgd. Easy!

Let op: de mail met de Track & Trace code wordt verstuurd met als afzender ’12HXpress’. Het kan gebeuren dat deze in uw SPAM box belandt. Houd deze dus goed in de gaten.

Nee, deze is niet aanwezig. Uit concurrentieoogpunt en efficiency is het niet mogelijk om de laagste prijs te garanderen met een fysieke winkel. Om deze reden verkopen wij alleen online.

Zeker. Een afwijkend leveradres kunt u invullen tijdens het bestellen. Ook kan het nog als u uw Track&trace code heeft ontvangen d.m.v. de PostNL app.

Nee, dit is bij ons niet mogelijk. Voor alle betaalmogelijkheden kunt u terecht op de pagina ‘Betaalmogelijkheden’.

Wij streven ernaar om bestellingen die zijn geplaatst voor 17:30 uur de volgende dag te leveren. Helaas vanwege de coronaperikelen kan uw pakket een dag langer onderweg zijn. Zodra uw pakket ons magazijn verlaat ontvangt u van ons een Track&trace code om uw pakket te volgen.

Zeker. Voor alle spelregels kunt u terecht op de pagina ‘Verzending & Retournering’.

Wij hanteren de wettelijke norm van 14 dagen na aflevering van uw pakket. Hierbij mag u verwachten dat u een deugdelijk product geleverd krijgt die aan alle eisen en afspraken voldoet. Toch niet tevreden? Geen probleem! Wij helpen u graag. Binnen de garantie en een ondeugdelijk product rekenen wij geen retourkosten. Vermeld altijd wel even uw ordernummer zodat wij u sneller van dienst kunnen zijn.

Op onze website staat bij elk product aangegeven wat de actuele levertijd is. Ook staat er aangegeven wat de actuele voorraad is.

Uw artikelen worden zorgvuldig ingepakt en uiterst voorzichtig verzonden door PostNL of DPD. Toch iets niet goed gegaan? Schroom niet om ons een e-mail te sturen op klantenservice@petshome.nl of het contactformulier in te vullen.

Wij leveren in Nederland, België en Duitsland. Wilt u naar een ander land verzenden? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden op klantenservice@petshome.nl.

Nee, achteraf betaling is bij ons niet mogelijk.

Nee, uit concurrentieoogpunt en efficiency is dit niet mogelijk. Wij hebben het proces zo ingericht dat dit zo efficiënt mogelijk gebeurt om de kosten en dus ook de prijzen laag te houden.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!