Service & contact

Bestellen

Inhoud accordeon

Een bestelling plaatsen is heel simpel. U zoekt de producten die u graag wilt bestellen, voegt deze toe aan uw winkelwagen en drukt op ‘afrekenen’. Vul alle informatie in die wij nodig hebben en reken af met de methode naar voorkeur.

Via e-mail ontvangt u een betaalbevestiging en houden wij u op de hoogte over de voortgang van uw bestelling.

De verzendkosten die wij hanteren hangt af van de producten en/of hoeveelheid die u besteld.

Verzendkosten Nederland
Tot €15: €6,95
€15 – €39: €3,95
Vanaf €39: GRATIS!

Diepvriesproducten vragen een speciale vorm van verzending om de kwaliteit volledig te kunnen waarborgen.
Klik hier voor de verzendkostentabel van diepvriesartikelen.

Verzendkosten Duitsland
Tot €75: €5,95
Vanaf €75: €3,95

Verzendkosten België
Tot €75: €4,95
Vanaf €75: €2,95

Natuurlijk kan het altijd een keer voorkomen dat u het verkeerde artikel heeft besteld.

Wij zullen altijd ons best doen om je daarin te helpen. Je hebt hier echter wel onze hulp nodig. Vanwege het volledig geautomatiseerde systeem is het niet mogelijk om zelf een bestelling te annuleren. Dit is uitsluitend telefonisch mogelijk, waarbij wij binnen 10 minuten na het plaatsen van uw bestelling de order nog kunnen tegenhouden. Na het verstrijken van de 10 minuten is uw order al ingepakt en aangemeld bij PostNL.

NB. Houd er rekening mee dat annuleren uitsluitend telefonisch kan tijdens openingstijden. Buiten onze openingstijden kunnen wij helaas uw order niet annuleren.

Heeft u nog overige vragen? Deze kunt u opzoeken op onze veelgestelde vragen pagina of u kunt contact met ons opnemen.

– Het contactformulier;
– Via e-mail: klantenservice@petshome.nl
– Per telefoon: 085 – 1306323

Betalen

Inhoud accordeon

Bij ons kunt u naar keuze via de volgende manieren uw bestelling betalen:

iDeal
PayPal
Bancontact (België)
Sofort (Duitsland)

Let op: bij PayPal betalingen rekenen wij een extra fee van 3% voor verwerkingskosten.

Bij PetsHome.nl maken wij gebruik van het betaalsysteem Mollie. Dit zorgt ervoor dat uw gegevens veilig zijn en gecodeerd worden verstuurd naar de ontvanger.

Bij ons is het helaas op dit moment nog niet mogelijk om via creditcard of Afterpay te betalen.

Heeft u een kortingscode? Deze kunt u invullen tijdens het afrekenscherm onder het kopje “coupon code”. Als u vervolgens op “apply” drukt wordt de korting verrekend.

Heeft u nog overige vragen? Deze kunt u opzoeken op onze veelgestelde vragen pagina of u kunt contact met ons opnemen.

– Het contactformulier;
– Via e-mail: klantenservice@petshome.nl
– Per telefoon: 085 – 1306323

Bezorgen

Inhoud accordeon

De bestelling wordt direct in behandeling genomen. Wij verzenden doorgaans binnen 24 uur. Na verzending ontvangt u direct een bevestigingsmail met Track & Trace code zodat u uw bestelling kunt volgen.

In de meeste gevallen geldt: voor 17.00 uur besteld = de volgende bezorgdag in huis.

Wij verzenden onze pakketten aangetekend met PostNL en DPD binnen Nederland en België. Zo bent u verzekerd van correcte afhandeling.

Zodra uw pakket is ontvangen door PostNL krijgt u vanuit ons een e-mail met de track & trace code. Hiermee kunt u zeer eenvoudig uw pakket volgen waar deze op dit moment is en wanneer deze bij u wordt bezorgd. Easy!

Let op: de mail met de Track & Trace code wordt verstuurd met als afzender ’12HXpress’. Het kan gebeuren dat deze in uw SPAM box belandt. Houd deze dus goed in de gaten.

Een afwijkend leveradres kunt u invullen tijdens het bestellen. Ook kan het nog als u uw Track&trace code heeft ontvangen d.m.v. de PostNL app.

Heeft u nog overige vragen? Deze kunt u opzoeken op onze veelgestelde vragen pagina of u kunt contact met ons opnemen.

– Het contactformulier;
– Via e-mail: klantenservice@petshome.nl
– Per telefoon: 085 – 1306323

Retourneren

Inhoud accordeon

Wilt u uw bestelling retourneren? Dat kan natuurlijk. Laat dit alstublieft uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het pakketje aan ons weten, bijvoorbeeld per mail of via het contactformulier. Wij zullen u helpen uw pakketje retour te sturen a.d.h.v. het retourformulier dat bij uw bestelling zit.

Let op: onaangemelde retouren kunnen wij helaas niet in behandeling nemen, omdat het adres van ons retourencentrum afwijkt van ons kantooradres.

Is er iets niet in orde of heeft u een ondeugdelijk product ontvangen wat niet aan uw eisen en onze afspraken voldoet? Neemt u alstublieft contact met ons op en wij lossen het vervolgens graag voor u op.

Let op: onaangemelde retouren kunnen wij helaas niet in behandeling nemen, omdat het adres van ons retourencentrum afwijkt van ons kantooradres.

Mocht u graag uw geld terug willen, dan kan dat natuurlijk ook. Wij storten uw aankoopbedrag op uw rekening nadat wij het pakketje retour hebben ontvangen en het product nog intact is.

Heeft u nog overige vragen? Deze kunt u opzoeken op onze veelgestelde vragen pagina of u kunt contact met ons opnemen.

– Het contactformulier;
– Via e-mail: klantenservice@petshome.nl
– Per telefoon: 085 – 1306323

Contact

Inhoud accordeon

U kunt ons bereiken op diverse manieren.

Het contactformulier.

Ook kunt u ons per e-mail bereiken, via klantenservice@petshome.nl

Onze klantenservice is per mail 7 dagen per week bereikbaar via:

klantenservice@petshome.nl

Wij zijn bereikbaar op onderstaand telefoonnummer op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur.

085 – 1306323

Heeft u nog overige vragen? Deze kunt u opzoeken op onze veelgestelde vragen pagina of u kunt contact met ons opnemen.

– Het contactformulier;
– Via e-mail: klantenservice@petshome.nl
– Per telefoon: 085 – 1306323

Onze gegevens

Inhoud accordeon

Wij zijn aangesloten bij Webwinkelkeurmerk. Dat betekent dat wij juridisch zijn gecontroleerd en van ons is de identiteit geverifieerd. Veilig kopen dus!

Op de producten die je via onze website koopt geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat de producten datgene doen of zijn wat je er redelijk van mag verwachten.

Op alles zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

PetsHome.nl

KVK: 76222926
BTW: NL003060486B13