Jammer dat je (een deel van) je bestelling wilt retourneren. Natuurlijk is dat bij ons geen probleem en we helpen je graag hierbij!
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected]. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Mocht u een andere reden hebben dan bovenstaande en wilt u dit kenbaar maken? Heel graag zelfs! Dit helpt ons om onze service in de toekomst te kunnen verbeteren. Voor het retourneren van (een deel van) je bestelling doe je het volgende:
Binnen Nederland
Gebruik hiervoor de volgende gegevens:
T.n.v. PetsHome.nl
Graafstroomstraat 51H
3044 AP Rotterdam
Buiten Nederland
Retourneren kan naar:
T.n.v. PetsHome.nl
Graafstroomstraat 51H
3044 AP Rotterdam
Vergeet niet een briefje met uw gegevens en ordernummer toe te voegen. Wij kunnen anders niet zien van wie het pakketje is en maakt het ons onmogelijk om het aankoopbedrag terug te storten.
Hoe zit het met het terugbetalen van mijn aankoopbedrag?
Terugbetaling geschiedt altijd binnen 3 werkdagen nadat uw pakketje in goede orde bij ons is ontvangen. Houd hiervoor de T&T code van uw retourzending in de gaten.
Als je een order gedeeltelijk retourneert crediteren wij de door jou geretourneerde producten. Wanneer je de order volledig retourneert, crediteren wij alle producten en alle andere aan ons betaalde kosten. Diepvriesartikelen kunnen om veiligheidsredenen en bederf niet geretourneerd worden.
Voor eventuele vragen of kwesties m.b.t. garantie op artikelen willen wij u vragen direct met ons contact op te nemen.
Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.